İLKÖĞRETİM ANABİLİM DALI (Tezleri Görmek için Tez No’ya Tıklayınız)
Sıra no |
||||||
MEHMET DEMİRBAĞ |
2011 |
Argümantasyon tabanlı bilim öğrenme yaklaşımının kullanıldığı fen sınıflarında modsal betimleme eğitiminin öğrencilerin fen başarıları ve yazma becerilerine etkisi |
Yüksek Lisans |
DOÇ. DR. MURAT GÜNEL |
||
2 |
MEHMET FİDAN |
2012 |
Öğretmenlerin ve öğretmen adaylarının fen ve teknoloji özel alan yeterlikleri hakkındaki özyeterlik algıları |
Yüksek Lisans |
YRD. DOÇ. DR. YASEMİN GÖDEK ALTUK |
|
3 |
FERAY ATAK |
2012 |
6 ve 7. sınıf öğrencilerinin belli başlı çevre sorunlarına yönelik farkındalıklarının incelenmesi |
Yüksek Lisans |
DOÇ. DR. ÖZLEM AFACAN |
|
4 |
AHMET URTEKİN |
2012 |
İlköğretim 7. sınıf öğrencilerinin kuvvet ve hareket ünitesinde kullandıkları bilimsel süreç becerilerinin bazı değişkenlerle incelenmesi |
Yüksek Lisans |
YRD. DOÇ. DR. DİLBER POLAT |
|
5 |
İLBAN ORKUN KARAMÜFTÜOĞLU |
2012 |
Sosyal hizmetler ve çocuk esirgeme kurumu öğrencilerine verilen fen eğitiminin tutum öz yeterlik ve motivasyon üzerine etkisi |
Yüksek Lisans |
YRD. DOÇ. DR. DİLBER POLAT |
|
6 |
ASLIHAN ORHAN |
2012 |
Alternatif ölçme ve değerlendirme etkinliklerinin 6. sınıf fen ve teknoloji dersi yaşamımızdaki elektrik ünitesindeki öğrenci başarısına etkisi |
Yüksek Lisans |
YRD. DOÇ. DR. ADEM TAŞDEMİR |
|
7 |
ÖZNUR ERBEY |
2013 |
İlköğretim 7.sınıf öğrencilerinin öğrenme stili ile fen ve teknoloji dersi başarısı arasındaki ilişki |
Yüksek Lisans |
DOÇ. DR. ABDULAH AYDIN |
|
8 |
VOLKAN AŞCI |
2014 |
Argümantasyon tabanlı bilim öğrenme yaklaşımının fen bilgisi öğretmen adaylarının pedogojik gelişimine etkisi |
Yüksek Lisans |
YRD. DOÇ. DR. DİLBER POLAT |
|
9 |
ARZU SÖNMEZ |
2011 |
Fen ve teknoloji öğretmen adaylarının GDO'lu besinler hakkındaki bilgiler, risk algıları, tutumları ve böyle bir konunun öğretimine yönelik öz yeterlilikleri |
Yüksek Lisans |
DOÇ. DR. AHMET KILINÇ |
|
10 |
FATMA NUR ÖZTÜRK |
2012 |
7. sınıf fen ve teknoloji müfredat modülasyonu: Öğretmenden gelen özgün anlamlar (Analojiler) |
Yüksek Lisans |
DOÇ. DR. ABDULLAH AYDIN |
|
11 |
ERKAN AKYÜREK |
2012 |
Beyin temelli öğrenme yaklaşımının İlköğretim Fen veTeknoloji Dersi 8.sınıf öğrencilerinin akademik başarı, derse yönelik tutum, motivasyon ve hatırlama düzeylerine etkisi |
Yüksek Lisans |
DOÇ. DR. ÖZLEM AFACAN |
|
12 |
BÜŞRA İŞERİ |
2012 |
Fen ve teknoloji öğretmen adaylarının nükleer enerjinin riskleri ve faydaları hakkındaki düşüncelerine farklı bilgi kaynaklarının etkileri |
Yüksek Lisans |
DOÇ. DR. AHMET KILINÇ |
|
13 |
FATMA TURAN |
2015 |
Ortaokul 8.sınıf fen ve teknoloji öğretim programı çerçevesinde ders kitabının bilimsel süreç becerileri açısından karşılaştırılması ve bilimsel süreç becerilerinin uygulanabilirliğine yönelik öğretmen görüşleri |
Yüksek Lisans |
DOÇ. DR. ABDULLAH AYDIN |
|
14 |
DAVUT SOYSAL |
2012 |
İlköğretim ve lise öğrencilerinin biyoçeşitliliğin azalması ile ilgili görüşleri |
Yüksek Lisans |
DOÇ. AHMET KILINÇ |
|
15 |
ZÜBEYİR EMLİ |
2014 |
Yedinci sınıf öğrencilerinin küresel ısınma konusundaki zihinsel modelleri |
Yüksek Lisans |
DOÇ. DR. ÖZLEM AFACAN |
|
16 |
ÇAĞRI GÜVEN |
2014 |
6, 7, 8. sınıflar fen ve teknoloji dersi öğretim programı'ndaki soruların yenilenmiş bloom taksonomisi'ne göre incelenmesi |
Yüksek Lisans |
DOÇ. DR. ABDULLAH AYDIN |
|
17 |
VOLKAN HASAN KAYA |
2011 |
Fen ve teknoloji öğretmenlerinin profesyonel gelişimlerini etkileyen etkenlere yönelik görüşler |
Yüksek Lisans |
YRD. DOÇ. DR. YASEMİN GÖDEK ALTUK |
|
18 |
LÜTFİYE NİSA BİLGİN |
2016 |
Bilim kurgunun fen bilimleri dersinin öğrenme hedeflerine yönelik fen bilimleri öğretmenlerinin görüşleri |
Yüksek Lisa |
DOÇ. DR. ABDULLAH AYDIN |
|
19 |
FATIMA GÜL YERLİ |
2016 |
Fen bilimleri öğretmenlerinin madde ve ısı konusundaki pedagojik alan bilgilerinin araştırılması |
Yüksek Lisans |
YRD. DOÇ. DR. TEZCAN KARTAL |
|
20 |
ZEYNEP ŞENTÜRK |
2016 |
Öğretmen adaylarının tükenmişlik düzeylerinin incelenmesi |
Yüksek Lisans |
YRD. DOÇ. DR. DİLBER POLAT |
|
21 |
TUĞÇE KARAKAŞ |
2016 |
Okul öncesi öğretmen adaylarının bilimsel yaratıcılıkları |
Yüksek Lisans |
DOÇ. DR. ÖZLEM AFACAN |
|
22 |
İPEK GÜREL |
2017 |
Kuantum öğrenme modelinin fen bilgisi öğretmen adaylarının öz-yeterlik ve iletişim becerilerine etkisi |
Yüksek Lisans |
DOÇ. DR. ÖZLEM AFACAN |
|
23 |
BURAK ÇİFTÇİ |
2017 |
Türkiye ve Etiyopya ortaöğretim fen müfredatlarının kazanımlar yönünden karşılaştırılması |
Yüksek Lisans |
DOÇ. DR. ABDULLAH AYDIN |
|
24 |
FATMA AYÇA YILDIZ |
2018 |
Okul öncesi eğitimi öğretmen adaylarının ekolojik ayak izlerinin ve çevre eğitim puanlarının incelenmesi |
Yüksek Lisans |
YRD. DOÇ. DR. AYŞE GÜL SELİMHOCAOĞLU |
|
25 |
ALPER ŞAHİN |
2018 |
Fen bilgisi öğretmen adaylarının tamamlayıcı ölçme araçları farkındalıkları ile girişimcilik ve yenilikçilik düzeylerinin belirlenmesi |
Yüksek Lisans |
YRD. DOÇ. DR. DİLBER POLAT |
|
26 |
DEMET ŞENER ÇANLI |
2018 |
Bilimin doğası etkinliklerinin ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin görüşlerine etkisi (Kırşehir ili örneği) |
Yüksek Lisans |
DOÇ. DR. ÖZLEM AFACAN |